8/16/07

Last Report Trip to Pulau Redang

yg nie aku bergambr tuk hari2 terakhir ketika di Redang....duk kat buaian nie memang rase tak mo bangun....tdo jer!




Last report utk trip ke Redang, Hari kedua pade petang tu kitorang lepak kat laguna sebab nak naik "banana boat"harga utk sekepala RM 20, mahal tu..kalo kat Port Dickson jer tak silap aku RM 10 sekepala..tp aku tak join pun sebab dah cukup org utk satu 'banana' tu kan hanya 6 org jer di benarkan naik aku plak tukang tgu...tgu dan tukang amik gambar ...giler la boring betul..diorang sedap2 naik aku tukang jaga beg arr..tukang jaga camera aa...aduh tension aku..kalo aku tau aku naik gak mase tu!lame gak aku jadi penunggu setia kira2 20 minit gak..peh tu aku ternampak plak group silky girl...giler ingat pantai tu diorang punyer ke? gelak mcm Kuntilanak tgh meraung...ke gelakkan aku? ntah tau ar...
uhh diorang punyer baju mandi gilerr la aku pun tak tak tau nak ckp aper just syarat jer tutup atas dan bwh..korang phm2 sendiri ar..aku org muslim pun tgk pun ngeri betul...org kat laguna pun tgk pun terkejut beb! berani mati minah2 tu...peh tu siap amek gambar kat atas pantai ala2 model kate moss gitu....lantak korang la aslkan korang bahagia...
group2 aku dah abis basah kuyup bila naik 'banana boat' tu diorang cite memang best...udah..udah..korang nak bagi aku jeles la tu....tak per2 next year aku mai lagi..aku naik 'banana boat'....lepas gerammmm...cis nyesallllll x naik!
mlm tu kitorang dinner BBQ utk kali terakhir..wooo esok nak balik..waaaa...waaa..sedihnya nak tinggalkan Redang....
Pagi2 aku, frez,die and Faridah snorkelling lagi yer la nak tgk gamat byk2..dah la abg Gam tak de...hehheheh abis jer snorkelling kitorang bersiap utk ke chalet bersiap2 nak balik sebab bot kitorang pukul 12 tgh, actually bas kitorang amek pukul 10 mlm tp sebab Eze ade sedare kat Pekan Terengganu kitorang duk umah sedare ezi until 9 mlm,sebab tak sampai pun 10 minit jalan kaki kat stesen bas...Frez amik flight, tinggal lah kitaorang yg naik bas nie...sampai KL pun pukul 5.30pg brother Eze amik kami kat PWTC....essss sampi umah jer memang aku dah tak larat gilerr....tapi aper pun seronok sangat2...memang nak pegi lagi, kalo aku nak ke pulau memang aku akan hitam legam...itu yg aku kena sacrifice but if u want to look pretty2 jgn pegi pulau duk jer kat umah...aku nengok laut jer hati aku tenang..otak aku pun tak sarat...relax jer..soon aku ade plan.. nak ke Redang lagi and ke Tioman with my buddies.....




No comments: