2/27/13

Oppss i Did it again!!!!!!!!

owhhhh omg...i miss my blog...yup walau keje melambak2...dan kepala otak dah miung im still here...still nak menulis lagi but kekangan masa, byk idea yg datang mencurah2..tp tak ter buat..hehe...

ok this week 3 March 2013, my sis engagement..tahu apa maksud engage? yer bertunang umur 26 thn dah bertunang...aku? bilanya... arghhh stressssss................sggggggtttttttttt
so bz tu tak de la..adik aku la bz nya...aku cuma sponsor door gift for our guest...
2 khemah utk makan 150 org...ewwwwwww mcm nak nikah je.

ishhh...ishhh if aku la..memang private..dan aku tak jemput sampai beratus2 jemputan ni..buang duit je.enough for 50 pax...hehe.( ye la duit sendiri kan)

terus terang aku katakan bila keadaan ini berlaku...arghh hati ku terusik. dan tiba2 terasa nak kahwin esok.....!!!!!!!!!! im serius ni....anyone? hahahahaha

No comments: